Szczyrk po raz pierwszy!

Szczyrk…po dziś dzień pamiętam moje pierwsze wakacje z rodzicami w tym miejscu. Całe dwa tygodnie, spędzone w Hotelu Zagroń, z którego nocą widać było Skrzyczne. Mój młodszy brat, wówczas ledwie stawiający pierwsze samodzielne kroki, rodzice rozpieszczający nas słodkościami, a także wierny psi przyjaciel radośnie drepczący za nami. Pamiętam, że pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę zaraz po przyjeździe, była wielka (jak mi się wtedy wydawało) góra, u zbocza której zlokalizowany był hotel. Jeden mały osiedlowy sklepik, mnóstwo straganów z drobnymi pamiątkami, a także kościół na górce. Wspominając tamte czasy, widzę te obrazy niczym na zdjęciu – uchwycone beztroskie chwile, w otoczeniu otulających z każdej strony zielonych, przyjaznych gór. Wiadomo, że kilkulatek zupełnie inaczej odbiera otoczenie niż jako już kilkunastolatek czy dorosły – jedno jednak w tym przypadku pozostało niezmienne: powrót do Szczyrku po latach powodował dokładnie taką samą ekscytację jak wtedy, gdy byłam tam po raz pierwszy!

Kolejnym miastem które dało mi wiele wspomnień to Jasło. Zobaczcie sami:

jaslo_przystanek_kwiatowa04

Więcej zdjęć na stronie Wczasy pod Gruszą.

Zapisz

